Page personnelle et/ou CV
Sujet de thèse
Intelligence artificielle et marketing : éthique, vulnérabilité et empowerment du consommateur
Thèmes de recherche
- Maketing consumer healthcare
- Management IA
- Ethics
- Epidemiology
Principales publications
- « Ancrage conceptuel et analyse des enjeux de la tarification dynamique en ligne », in Recherches en Science de Gestion-Managment Sciences-Ciencias de Gestion, 2022
- « Cognitive performance in patients with chronic kidney disease: results from the CKD-REIN cohort study », Nephrology Dialysis Transplantation, vol 37, Issue Supplement, May 2022
- ”Personality and breast cancer screening in women of the GAZEL cohort study” in Cancer Medicine Volume 7, Issue 2, February 2018 (Impact factor 2016 = 3.363)
- “Infectious complications in HIV – infected kidney transplant recipients” International Journal of STD & AIDS, vol. 29, 4: pp. 341-349. , First Published September 1, 2017. (Impact factor 2012 =1)
Cours enseigné
TD: “Techniques quantitatives d’économie et de gestion”