Maître-assistante en marketing – Institut Supérieur de Gestion de Tunis (ISG Tunis) – Université de Tunis
Identifiant ORCID : 0000-0002-5298-0077
https://www.researchgate.net/profile/Nawel-Ayadi
PUBLICATIONS
Publications dans des revues a comité de lecture
- Paraschiv, C., & Ayadi, N. (2024). Ethicality of online dynamic pricing: an empirical investigation of consumer perception of ethical risks. Journal of Revenue and Pricing Management, 1-15.
- Paraschiv, C., Ayadi, N., Rousset, X., & Turinici, M. (2024). Consumer vulnerability to dynamic pricing in online environments. Applied Economics (rang 2 CNRS), 56(25), 3032-3047.
- Ayadi, N., & Djelassi, S. (2023). “SOS time!” Paradoxes of digital time experience among emerging adults. Recherche et Applications en Marketing (English Edition) (rang 2 CNRS), 38(2), 80-107.
Chapitre de livre
- Ayadi, N., & Paraschiv, C. (2024). Consumption-Related Affect and Consumer Well-Being. Fostering Consumer Well-Being: Theory, Evidence, and Policy, Springer Nature, 289-313.
Communication dans une conférence internationale
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Amblard, F., Ayadi, N., Ben Amor, N., Boudier, L., Bouzid, S., Jouve, B., Revelli, B., Rochet, P. & Turki, Y. (2023). « Modélisation des Mobilités Urbaines pour une meilleure durabilité dans le Grand Tunis », 1st international conference on ‘Cities and territories in the developing world facing the challenges of ecological and digital transitions – A South-North perspective’, 28-29 Avril 2023, Hammamet.